La Bataille de la Moscowa – co w środku

Mój przeciwnik w Fontenoy łapie ostatnio lagi i rzadko odsyła swoje ruchy. Nie mam więc dla Was żadnej nowej informacji związanej z postępem sytuacji pod Fontenoy. Mam za to dla Was pierwsze wideo – nieudolne próby nagrania „game unwrapping”. Trochę chaotyczna próba ale co tam… pierwsze koty za płoty 🙂 – zobaczymy jakie będą komentarze. Jeśli mnie za bardzo nie skrytykujecie to co jakiś czas wrzucę filmik z rozdziewiczenia jakiejś gry.

Miłego oglądania. No i prośba o komentarze.

2 thoughts on “La Bataille de la Moscowa – co w środku

    • Brawo!
      Pierwsze polskie „unboxing video” i to naprawdę ambitnego tytułu. Zawsze się zastanawiałem, dlaczego mimo tylu osób grających w Polsce w planszówki wojenne nikt jeszcze nie zdobył się na odwagę i nie nakręcił czegoś takiego. Nie powiem, nawet kiedyś miałem plany być tym pierwszym. Dzisiaj już wiem, że nie bedę.
      Powiem tak. Śledzę twój blog i wpisy na „Strategiach” od kiedy zacząłem interesować się ASL’em i stwierdzam, że jeśli ktoś miał zrobić jako pierwszy „unboxing video” to w zasadzie musiałeś być to właśnie ty.
      Zawsze się zastanawiałem, jak ty ty robisz, że grasz w tyle tytułów i nie chodzi mi tutaj tylko o wolny czas i duży stół.
      Przy okazaji, ciekaw jestem, co to za penseta wiedoczna na wideo. Sam takiej szukałem, ale moja z tzw. zakrzywioną końcówką jest dużo węższa.
      Najważniejsze że nagranie jest dobrej jakości, mówisz powoli i wyraźnie, a kamerka podąża za tobą. Jeżeli jeszcze udałoby ci się domontować to tego kilka ujęć z samej rozgrywki, przedstawić ogólnie mechanikę gry, a także końcowo dodać swoją recenzję, to dla mnie byłby już ideał.
      A, i jeszcze jedno.
      „No i dupa. Złamałem się.”
      Klasyk, po prostu klasyk. Ilekroć otwieram podręcznik od ASL, tylekroć to sobie powtarzam.
      Pozdrawiam
      Wielu przyjemności nad planszą.

Dodaj komentarz